5 Nisan 2010 Pazartesi

Erkekler neden yalan söylermiş...

Ah şu erkekler yok mu, bazen biz kızların nasıl da canını yakıyorlar, değil mi? Kimi zaman bir kızı tavlamak için, kimi zaman da kendilerini olduklarından farklı göstermek için gözlerini bile kırpmadan yalan söylüyorlar! Öyleyse, sen de erkeklerin neden yalan söylediklerini öğren ve tuzaklarına düşme!

Diye başlıyor heygirl'ün yazısı... okuduğumdan değil de google search te ilk sırada çıkınca bakayım dedim..
Meraklısına Link verelim ayıp olmasın .. *Click Here*
Neyse bende kendi hikayemi paylaşacağım, kendi hikayem dedimsede bana ait olan çizgiler değil bunlar ben de biyerden duydum.. İsim verip rencide etmek istemiyorum şu an.

Hikayemiz söyle bir öğütle başlıyor...
Duyduğuna inanma, Gördüğünün de yarısına inan..
Tabi bu erkekler için söylenmiş bir söz. Çünkü kadınlar duyduklarıyla hareket eden varlıklardır. Erkekler ise sadece gördüklerine inanırlar. Bir erkeğe eşin seni aldatıyor dediğinizde gördün mü diye sorar hafif maçoluk varsa dalar. Bir kadına aynı cümle söylendiğinde ise şüphe oranı %90 seviyesine çıkar ve hipotezler geliştirmeye başlar. Sadece küçük bir örnekti.

Kadınlar erkeklerin gözlerine hitap ederek gördüklerine inanmasını sağlarlar ki bunun için makyaj yaparlar bir hoibitin bile Megan Fox'a dönüşebileceğini biliyoruz artık. Zavallı bizimkide inanır bişey var zanneder.

Erkekler ise kadınların duyduklarına inandıklarını bildikleri için yalan söylerler. O kadar komplike bir olayı 3-5 yalanla kapatırız diye düşünüyoruz. Erkeklerin yalan söyleme sebebi budur..

**Realiteden uzak bir yazıdır... Bana ait değildir bende biyerden duydum yazayım dedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler olurum belki ..