17 Ocak 2010 Pazar

Teşekkürler Şükran!


Şimdi eğri oturup doğru konuşalım, hangimiz istemedi ki, ya kişisel bir websitesi(ne işe yarıyacaksa artık), ya da daha mütevaziler için(köşe yazarı olma hayallerindekiler) bir blog sayfam olsun . Ne kadar inkar etsenizde bu doğru bir tespit. Neyse ben ikisinide başarmış biri olarak diyebilirim ki, fazla bir popülerite oluşturmamakta. Gerçi kişisel websayfamı upload merkezim olarak kullanıyordum belki de sorun buydu. Neyse bloglarımla yoluma devam edeceğim. Blog yazmaya başlamadan önce çok düşündüm ne üzerine yazı yazmalıydım. Kadınlar, Araba , Müzik , Teknoloji , Internet , Kültür-Sanat , Spor ? Hepsine ilgim olsada karar kılamadım. Karışık MP3 modunda bir bloglamadan yana kullandım oyumu. Ha unutmadan birde blog'umu yabancı kökenli arkadaşlarımızı düşünerekten ya da sırf hava olsun diye ingilizce yazmak istedim ama yemedi tabi ki. Ama çabalarım sürmekte.
Neyse bu blog'a silmeden yazdığım ilk yazım hayırlara vesile olsun. Şüphesizdir ki Google Blogger'ı bizler için oluşturmuştur.

Teşekkürler Google.

2 yorum:

  1. boş işlerle uğraşmak hiç uğraşmamaktan iyidir aferin sana jr. :) takip ediyorum artık seni de :)))

    YanıtlaSil

Popüler olurum belki ..