1 Haziran 2010 Salı

Ankara’da Dehşet Vol. 3 (Abartı Bu)

Naber?
Ne yazamandır yazmıyorum paslanmışım sanırım. Yazmadığım süre içerisinde neler yaptım kısa bir özet halinde yazacağım. Kimsenin umrunda değil de ben yine de okunuyormuşşumcasına yazma taraftarıyım. He bu arada yeni takipçim İrem'e de sevgilerimle. :) Hepiniz adam olun takipçim olun okuyup okuyup gülüyorsunuz ama bi nane olduğu yok.

Yine iğrenç bir Ankara sabahına kadar isteksiz ve bir o kadar da keyifsiz bir şekilde ders çalışmaya ve proje yapmaya çalışmıştık. Gelişen olaylardan artık bitkin düşmüş ve saat 5-6 sularında "Yeter lan artık!" diyerek sözde 1-2 saatlik uykuya çekilmiştik. Nitekim saatlerimiz 8:30  sıralarda zorla kendimizi uyandırıp, Erken kalkan yol alır mantığı ile güzide ve yegane üniversitemize doğru heycanlı ve sevinçli olarak yola çıktık.


Herkes çok mutluydu, insanlar çılgınlar gibi finallere girip çıkıyordu. Neyse efenim final sınavımızın test olacağından emin olduğumuzdan onun verdiği gevşeklikle muhabbetler falan fışman neyse cok uzattım girdik sınava cıktık. Yine ara yerde hoca laf soktu. Vs vs...

Ona mütevellit gelen Go-Kart teklifine hayır diyemedim. Sözde Ankaralı İskender arkadaşımızın bir Malltepe Park'ı bulamaması ve yürüsek daha hızlı gideceğimiz noktaya vardığımızda sevginlerin yarım saat geçikmesi derken sinirler iyice gerilmişti.

Yine bir karting fatihi olarak, sevgine akıl almaz bir savunma yaparak bütün geçiş sanşlarını yok etmekteydim. Taaa kii....


Bişey olmadı aslında devamını oku linkini kullanmanız için yaptığım gerizekalı bir şakaydı. Neyse arabada otururken yine terlemiştim. Elimizi yüzümüzü yıkamaya çıktık. Tuvaletlerde liseli ergenler gibi Angara Bebeleri gibi bağıra çağıra gülerekene.. arka arka gidiyordum. Arkamdaki şeyin farkında değildim. Giderek yaklaşıyordum ama habersiz olduğumdan korkusuzdum.. ve tam temas anına 0.1 saniye kala , o arkamdaki şey bir ses çıkardı. Ben "%'^+'+'^+% ^^#£#$?" diyerek kenara kaçılmama müteakip 2 saniye bir sessizlik oldu lavaboda... Sadece o gürültülü zımbırtının sesi geliyordu...

Vuuuuuuuuuu.....

2 saniye sonra olayları yorumlayan Celeron işlemcili beynimiz gülme eğilimine girdi.  Olum ne malsın lan falan dediler çok üzüldüm... Zaten bir daha Sevginle bir yere gitmiyeceğim çünkü o arabaya kusan bir piç... (Bkz : 3 Dilek Hakkı)

Meraklısına arkamdaki o sesli canavar meğersem elimizi uzatınca gereksiz bir şekilde çalışan el kurutma makinasından başkası değildi...

1 yorum:

  1. Hahaha :D beklediğime değdi valla :D
    hele "çünkü o arabaya kusan bir piç" kısmını anladıktan sonra daha da güzel olduğunu anladım :D

    YanıtlaSil

Popüler olurum belki ..