19 Haziran 2010 Cumartesi

Facebook'ta radyonun resimlisi...

Arkadaş Listeni Davet Et %100 Çalışıyor, Facebook Gold Üyelik, Kim Silmiş Kim Öpmüş, Kim Profil Resmine Bakıp İç Geçirmiş...
Facebook oluşumunda nefret ettiğim be mümkün mertebe uzak kalmaya çalıştığım bu ve benzeri gruplardan sonunda kurtulduk. Kim silmiş uygulaması sonunda geliştirildi. Güvenlik düzeyini henüz incelemedim ama cok kaprisli biri değilseniz uzak durun derim. Şerefsizim benim aklıma gelmiştir bu uygulama. 30-40 satırlık bir JS ile yapılabilicek birşeydi ama neyseki birileri yine yapmış.

Scriptimizin temel algoritması şu şekildir.
Siz bu scripti edindiğiniz anda arkadaş listeniz bir veritabanına kayıt edilir. Daha sonra arkadaş listenizde olmadığı tespit edilir ve sizi sildiği anlaşılır. Eğer profilini kapatmış ise aramalarda görünmez bu şekilde de deaktif olup olmadığına bakılır. Bu kaaa basit işte..

Bu kısım önemli : Bu script sanki hergün 1 yeni apaçi sayfası yöneticileri tarafından yapılmış gibi gösterilmektedir. Nitekim oyle değildir! www.kimsilmis.net tamamen uydurmadır sahtedir itibar etmeyiniz!



 Neyse şimdi nasıl kullanılacağına geçelim:
Öncelikle bu script firefox tabanlı çalışmaktadır. Hala Firefox kullanmıyorsanız o sizin öküzlüğünüz ama hemen bir Firefox download edin... Hemende Google'a gitmeyin aha buraya link veriyorum. Link!

Firefox'unuz var veya şu an yüklediyseniz devam edelim. (yok ben sadece bilgi amaçlı okuyorum diyorsan sende devam edebilirsin) Sonra şu eklentiyi yüklemek gerekecek scripti çalıştırabilmek adına. Yine yeni yeniden link veriyorum.. Aha buraya tıklayın!

Firefox'unuzu bi zahmet yeniden başlatın sonra gelin buraya bişi solicem.

Başlattın mı kardeş. Ha bak şimdi. Buraya bir tıkla bir script yüklenecek.

Yüklediysen tamamsın kardeş. Hadi kolay gelsin az biraz sabrederseniz video çekip koyarım gerizekalılar için şimdilik öptüm hadi grs

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler olurum belki ..