7 Ağustos 2010 Cumartesi

Adam dertli beyler.

Öncelikle bu yazımı ne zamandır yazı yazmıyorsun diye kafamı yiyen Sayın Mutlu'ya armağan ederim. Daha öncekiler gibi sadece geyik olmayacak bu yazımda.. Nitekim alkollüyüm, sevgilimden ayrıldım, Facebookta 5 kişiyi babam diye kaydettim falan fişman...

Amerikan filmlerindeki günlük yazan insanlar gibi başlamak istiyorum...

Bugün 7 Ağustos 2010 Cumartesi,
Ev yine olması gerek popülasyonun üzerinde, alkoller sigaralar çetruletler ... Kafamız güzel de içmekten olmadı aslında şu an ki sarhoşluğum Leventin eşsiz müzik zevkinden kaynaklanmakta... Trance Progressive falan hikaye geliyor bu dakiklarda... Hastane önünde incir ağacı adlı türkümüzün eşliğinde yazmaktayım bu yazımı. Kah güldük kah kavga ettik kah üzüldük kah düşündük...

Muhammetden gecenin isyanı geldi. Herkes elinde kucağında sağında solunda neresindeyse artık Laptopuyla oturyor içkisini yudumlarken internetin gereksiz bir o kadar da vazgeçilmez dünyasına dalmış durumdayken.. Balkondan bir ses yükselir biraz isyan ve kederli şekilde.. Muhammet, Askeremi gitsem ben lan? diye haykırır.. Gerek alkolün etkisi gerekse ne diyor lan bu düşüncesiyle 15 saniya kadar sonra reaksiyon verilir..

..... puhahahhahahhahahahah ....


Sonra insanlık kavga eder bir fıstık uğruna.. Vodkamı çalmaya kalkarlar... Kız arkadaşınız size abaza der. Son 10 gün içinde ne kadar çok s*ktir yedim ben. Biri eski erkek arkadaşıyla barışır... Biri yok yere ayrılır.. Biri sallamaz.. Biride sinir stres eder.. Evet aynı anda bir kaç kıza asılıyorum... Bekarlık harbiden sultanlıkmış beyler. Zaten aşkım cicim lafları agzıma yakışmıyordu değil mi  sevgin? :) *bu yavşak gülümsemesine de bayılırım*

Benden selam söyleyin o nazlı sevgiliye..

Abi ben çok dertliyim yatıyorum. Günlük tadında yazacağım bundan sonra. Ha birde birgün bir adama sormuşlar hayatta tanıdığın en piç adam kim diye, düşünmeden cevap vermiş : Onur Elgay ...

1 yorum:

  1. :D:D işte bu yaa. Yazıyı bana aemağan ettiğin için de ayrıca teşekkür ederim.

    yalnız gerçekten "aşkım", "canım" gibi sözcükler senin ağzında olduğu zaman "yok artık" diyorum.

    Sayın Ünal'a ise eşsiz cevabından dolayı bir kez daha iyi dileklerimi sunuyorum. :D

    YanıtlaSil

Popüler olurum belki ..