8 Ağustos 2010 Pazar

Mayalar Haklı Beyler...

Mayaların takvimine göre 21 Aralık 2012 dünya için son gün. 2012 filminide izleyenler bilir, bu tarihte yer kabuğu sıcaklıklarla eriyerek yok olacak, depremler tsunamiler falan fişman..

Mikail bize işaret mi veriyor, yoksa doğa olaylarını düzenlemekten vazgeçip tatilemi çıktı? Küresel mi ısınıyoruz noluyor? Haziran ortasında yağan yağmurlar, kasıma kadar sürmesi öngörülen bu sıcaklıklar Bursanın sampiyon olması.. ve birsürü alemetlerle sonun başlangıcdayız beyler.

Google bile sayfa görüntülenemiyor demesi beni derinden düşündürmeye başladı. Her ne kadar deistim diye gezinsem de, içimde biyerlerde "olum kıyamet koparsa ne nane yicez" diyorum.

Derinden endişelenmeye başladım gençler. Allah sonumuzu hayır etsin kısa zamanda şaadet falan getirip namaza başlamak gerek yoksa yan basacaz gibi duruyor. Zaten birdaha da bira içmicem aha bu önümde ki bira son biram vallahi bak.


O değil de benim ölürsem Facebook hesabıma nolacak onu merak ediyorum. Kime versem acaba? Vermek demişken, kısa zamanda evlensem mi napsam? Abi cok düşünceliyim ben anlatamam şu an... Ya da battı balık yan gider hesabı elde avuçta ne varsa karıya kıza mı harcasam.. 21 yıllık bu kısa ve öz hayatım da bi nane yiyemedik adam akıllı..

Öbür tarafa gidince birileri bize özet geç piç derse napacaz?

Tırsıyorum şu an valla.. Namaz nasıl kılınıyordu beyler biri videolu anlatım yapsın..

1 yorum:

  1. Baya uzun olan yazmama arasından sonra baya iyi oldu bu yazılar :D. Süpersin aynen devam.

    YanıtlaSil

Popüler olurum belki ..