8 Mart 2010 Pazartesi

Ankara’da Dehşet Vol. 2

Günlerden bir gün (7 Mart 2010 Pazar) yine bir proje temelli ders çalışma organizasyonu için yine büyükşehir belediyesinin hizmetlerinden yararlanarak arkadaşlara gitmeye karar verdim. Bu sefer ulaşım konusunda tercihim birkaç gün öncesinde yargıdan beklenilen indirime zorlanan EGO 464/465 Nolu Emek-Bahçeli otobüsleriydi.

Şimdi bir flashback ile Ankara’da Dehşet Vol. 1 hatırlayalım. Ehe! (gidin okuyun uğraşamayacağım.)

Flashback ile konuyu anımsadıysanız 7 Mart 2010 tarihi saat 13.00 – 14.50 sularında kahvaltı niyetine sığır gibi kıymalı pide yememize mütevellit, yurda gelip üzerimi giyinme konusunda derin düşüncelere dalmışken ayağım takıldı düştüm. İşte bir dehşetin daha sonuna gelmiş bulunmaktayım.

Ama asıl dehşet, bu ufak dehşetin devamındaydı.
*Bu yazımız +18 konu ve konuklar içerdiğinden bu kısmı okuduktan sonra lütfen edepsiz yorumunda bulunmayız. Niye diye sorma gafletindeyseniz. Hemen açıklamaya çalışayım ben o zaman. Sebep: Karşımdaki bireyin fikir ve anlatımlarını tüm çıplağı ve sansürlemeden yazmak istiyorum çünkü olay ancak o zaman komik damgası alıyor.*
Yer: Ankara / Devlet Opera ve Bale Durağı / Durak No: 4
Olay: Allahçı amcayla erotik muhabbetler
Tarih: 7 Mart 2010 Pazar 15.20
Ağ Sistemleri dersine haftalık hazırlanmamız gerektiğini öğrenme şokunu atlatmamıza mütevellit, Pazar günleri verilen konularla ilgili projelerin tamamlanması ve o Pazar gününü takip eden Çarşamba günü proje teslimi gerçekleştirmemiz konusunda Grubumuz Elma Dilim Patates üyeleri ile mutabakata varmıştık. Ve ilk Pazar geldiğinde kotumu ayakkabımı ve milletin çok dalga geçtiği benim ise çok hoşuma giden o kadife ceketi giydim. Saçımı ve sakalımı kestirmiştim. Yumurta gibi çocuktum hani(!). Neyse giyindim çıktım EGO aldım tam bilet aldım bide…
Opera’ya doğru yürüdüm. 465’in ısrarlı el ve kol işaretlerime rağmen durmayışının ardından oturup bekleme fikrin kapılmıştım. *hay aklıma sıçayım*
Koca durakta tek başımaydım. ve olağan bir şekilde AVB ASOT # 437 year mix’i dinlerken çember sakallı bir amca karşımda durdu. Ve tanrı bizi muhabbet ettirdi.


-413 buradan geçer mi evladım?
-Geçer amca, su durukta bekleyin gelir birazdan ( dememe kalmadı yanıma oturdu)
-Nerelisin?
-Mersin /Anamur
-Ooooo Anamur güzeldir
-Manasız gülümseme ile evet
-Okuyor musun?
-Evet Gazi Üni.de
-Nerde kalıyorsun burada evde mi ailenle mi?
-Yurtta kalıyorum ulusta.
-Yaş Kaç oldu?
-21
-Askerlikte tecilli tabi?
-Evet şimdilik öyle
-Görevden kaçma işini hallet hemen.
-Karı Kız işi nasıl?
-Anlamamazlığa vererek kısmetse olur abi
-Bulursam affetmem diyorsun yani
-gülümseyerek kafayı yana cevirdim
-21 yaşındasın yorganın altından kazık gibi oluyordur sabahları
-HÖ ? Gülümseyerek bakmak
-ulusta parayla yapıyorlar demi
-Evet amcada bize öylesi lazım değil
-yok para vermeden yapanlarda var
-valla bilmiyorum
-Top mu diyorsunuz gay mı diyorsunuz siz ne?
-Abi onlarla hiç işim olmaz.
-Diğerlerini bulursam affetmem diyorsun yani
-Bakalım bulursak:)
-Neyse hadi bakalım Allah işini rast getirsin.
-Eyvallah amca sağ ol.

7-8 adım uzaklaştıktan sonra dönüp, olum gaylerle muhatap olma hastalıklı falandır die bağırmasından sonra, ben ceplerimi kontrol etmeye başladım. millet mal gibi bana bakmasından o kadar rahatsız olmuştum ki... Allah’ın sevgili kuluyum herhalde o an bineceğim otobüs rıhtıma yanaştı. Usulca binip gözlerden kaybolurken, aslında adamın söyledikleri kulağıma küpe olmuştu. Çünkü Erhanlara gidiyorum gay ilişkiler ekstrem fantezilerin yuvası. Nedense 5 erkek bir birine dalıyor. Üniversiteli olunca her gün sevişeceğiz hayali böyle bir şey olmasa gerek!

Konun ana fikri: Üniversitedeki hayal kurulan cinsel yaşam erkekler arasında geçmektedir. Hastalık kapmamak için kondom kullanınız. (Bkz: bayram ve ben)

2 yorum:

  1. legend come back :D:D come mi came diye yazılıyo bilemedim :D:D

    YanıtlaSil
  2. The legend has just came back!
    By the way thank you so much.
    Gracias :D

    YanıtlaSil

Popüler olurum belki ..